משקיעים לפיתוח אפליקציות

רוב המשקיעים באפליקציות מחפשים לראות רווחים גדולים בעתיד הנראה לעין. זו למעשה, לצד אידיאולוגיה אצל חלקם, להשקיע כסף. בשל כך חשוב למצוא משקיע שמאמין ביכולת שלכם לפיתוח אפליקציות ובנוסף, שהוא מאמין שאתם תכניסו כסף והרבה. בנוסף, ישנם הרבה משקיעים שמעוניינים לשים את כספם על פיתוח אפליקציות שיש להן סיכוי גבוה לאקזיט.

אקזיט = מכירת מוכר, לרוב מדובר במוצר הייטק, לחברה גדולה בחו"ל שחולשת על פלח שוק ענק ורלוונטי. למשל, גוגל רוצה לקנות מוצר ניווט. למעשה חברות גדולות עושות זאת במקום לפתח בעצמן. הן נותנות לחברות קטנות יותר לעשות עבורן את העבודה, ואם יש מוצר מתאים הן קונות אותו בהרבה כסף. בעבור מפתחי אפליקציות זה אומר לפעמים רווחים של מיליוני דולרים.

מה לעשות ומה לא לעשות?

  • חשוב להגיע לפגישה עם משקיע לגבי פיתוח אפליקציות מוכנים כמה שיותר. מה התקציב שאתם יכולים להשקיע באופן ראשוני (אם תבקשו 100% מימון זה ייתפס כלא רציני – אם אתם לא משקיעים ברעיון של עצמכם, למה שהוא ישקיע?), איך תראה האפליקציה, מה חוויית המשתמש ואיך היא תעוצב. המשמעות של זה היא שצריכים להגיע למשקיע עם מצגת רצינית כדי להיראות רציניים.
  • חשוב להגיע למשקיע עם תכנית כלכלית ותכנית עסקית, וזאת על מנת שיראה שישבתם וחשבתם על העניין בצורה מעמיקה, בדקתם מתחרים, מקורות מימון ויש לכם תכנית לשנים הקרובות – לרבות גדילה ואפילו אקזיט.
  • חשוב שהמשקיעים יקבלו הדגמה מלאה על האפליקציה שלכם. אפיון בסיסי, אפיון UI/UX, מודל עסקי, וכמובן מה שהכי חשוב: POC – הוכחת מסוגלות. כלומר, שיש לכם הידע הטכנולוגי המתאים ואת הדרך הנכונה לשווק את המוצר.

בהקשר הזה נאמר, כי אם המשקיעים שלכם הם ארגונים ולא יזמים פרטיים או מיליונרים, POC הוא הדבר החשוב ביותר. זה אומר שיש לכם את הידע להגיע למוצר מוגמר מהר, ואתם יודעים איך לשווק אותו, באיזה אמצעים ותקציב וכמובן למי לשווק אותו. ככל שתהיו בטוחים יותר בעצמכם בזמן המצגת – ככה תצליחו להשיג את המשקיע שייתן לכם את החמצן שיאפשר לכם להקים את העסק ולגדול.

 

 

Share:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים אחרונים

ניווט בהתאמה של מוצרי חשמל פרימיום

בנוף מוצרי החשמל, החלוקה בין היצע סטנדרטי למוצרי פרימיום מסומנת על ידי הבדלים משמעותיים באיכות, בפונקציונליות ובאורך חיים. להמשך קריאה היכנסו >>

תובנות לגבי הגדלת והקטנת חזה

כסמכות מובילה בתחום הכירורגיה הקוסמטית, אני מציעה תובנות חשובות לגבי ההיבטים המהותיים של הליכי הגדלת חזה והקטנת חזה. התערבויות כירורגיות אלו, הכוללות שיפור או הקטנת