פיתוח אפליקציות

עזרים חדשים למפתחי אפליקציות

יש שפע של כלים בעבור מפתחי אפליקציות לנייד שעוזרים למפתחים ליצור את האפליקציות בצורה חכמה יותר. מכיוון שפיתוח אפליקציות לאייפון יכול להיות משימה מורכבת לעיתים, הכנו עבורכם רשימה של העזרים החדשים בעבור מפתחי אפליקציות.


Experitest
Experitest הוא הפלטפורמה המובילה לבדיקת אפליקציות מובייל. הכלי מאפשר לכם לבצע או ליצור מאוד בדיקות אוטומטיות וידניות באותו הזמן על אלפי מכשירי אנדרואיד ומבוססי IOS היושבים בענן. אין ספק שמדובר בכלי מאוד שימושי שיכול לאפשר לכם ליהנות מניקוי באגים בזמן אמת, להאיץ את מחזורי בדיקת האפליקציה שלכם לנייד ומכך יוצא שגם איכות האפליקציה בעת השחרור שלה תעלה. כמו כן הפלטפורמה מאפשרת גישה לדוחות בדיקה לצורך ביצוע ניתוחים מתקדמים של תוצאות הבדיקה.


Watch App
Watch App הוא מוצר מבוסס ענן שמאפשר לעשות ניתוח נתונים ואבטחה. הכלי עוזר למשתמשים לאבטח את המכשירים שלהם מפני פריצות ועוזר להבטיח את אמון המשתמשים באפליקציה על ידי שהוא שומר עליה מאובטחת. על ידי שימוש ב- Watch App תוכלו לבצע סריקות מלאות של האפליקציה, לייצר דוחות שמותאמים אישית לתיאורים שלכם כולל כתיבת הערות. הכלי מאפשר לאמת את בעיות הבטחה שזוהו בעזרת שימוש בטכניקות שונות שהכלי מכיל והוא גם בודק ערכים מקודדים. בזכות כל אלו ועוד Watch App יכול לעזור לכם לזהות פגיעות אבטחה בעודן מינוריות.


Appcelerator
Appcelerator הוא כלי שנותן למפתחי האפליקציות אפשרות ליצור יישומים באפליקציות תוך כדי צמצום הצורך שלהם לכתוב שורות קוד. מדובר בכלי פיתוח אפליקציות שתומך ביישומי אנדרואיד, ווינדווס, HTM ועוד. הכלי למעשה, מעלה את קצב פיתוח האפליקציות לטלפונים הניידים על ידי צמצום העבודה שנדרשת מהמפתחים בפועל.


Mobincube
Mobincube או סוג של ממשק אפליקציות. הוא מאפשר למעשה, לפתח סוגים רבים של אפליקציות לטלפונים הניידים בין אם מדובר באפליקציות בידור, בריאות, עסקים, חינוך, תזונה ועוד. בין הכלים השונים שהממשק מכיל ניתן למצוא אפשרות ליצור אינטגרציות של עם צדדים שלישיים על מנת לאפשר פתרונות נוספים בתוך האפליקציות כמו תשלום ועוד, הוא מאפשר לתקשר עם המשתמשים ולהתאים את האפליקציות באופן אישי.

Share:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים אחרונים

תובנות לגבי הגדלת והקטנת חזה

כסמכות מובילה בתחום הכירורגיה הקוסמטית, אני מציעה תובנות חשובות לגבי ההיבטים המהותיים של הליכי הגדלת חזה והקטנת חזה. התערבויות כירורגיות אלו, הכוללות שיפור או הקטנת

חשיפת עולם התקדמות סרטוני תדמית

בנוף ההולך ומתפתח של שיווק דיגיטלי, תחום סרטוני התדמית היה עד למהפכה משלו. כיום, אנו מתעמקים בעולם של קידום סרטוני קידום מכירות, ופותחים אוצר של