אבטחת מידע לעסקים

אבטחת מידע לעסקים – הפלדלת של המחשבים

אומרים שבעלי עסקים לא ישנים בלילה כי מאיימים עליהם וירוסים וריגול, אבל אבטחת מידע לעסקים מבטיחה למנהלים שקט נפשי בכל הקשור לאינפורמציה שרצה במערכות שלהם. והאינפורמציה רבה. החל מפרטים אישיים של לקוחות, המשך בפרטים של חשבונות וכלה במידע רפואי. פרטי חשבון, למשל, שרשומים ליד אמצעי תשלום ושם לקוח, אם הם באים בהצלבה אז הם מאפשרים גישה אמיתית אל חשבון הבנק של הלקוח ולכן המידע בעסקים צריך להיות מאובטח. זה מקנה שקט למנהלים וללקוחות כאחד. גם הלקוחות רוצים שהנתונים לגביהם יהיו חסויים.

אבטחת מידע לעסקים – צעד ראשון בשיווק

תכנון של שיווק ומכירות, כמו תכנון של קידום עסק באופן כללי, מושתת על נתונים של רווחים, רעיונות עסקיים ושילוב של שניהם. התכנון הוא לפעמים ארוך ומחושב וכולל דיונים ארוכים ורבי משתתפים. המידע הזה הוא אבן פינה לשיווק טוב והגדלת מכירות. עסקים המבקשים לאבטח מידע כזה נשענים על אבטחת מידע לעסקים, כדי להבטיח שמה שדובר בשולחן הדיונים יישאר בין הדלתות של העסק ולא יזלוג לשום מקום אחר.

אבטחת המידע אינה רק במישור הטכני אלא כוללת גם הדרכה של העובדים בחברה, מראשי הצוותים ועד לפקידים האחרונים. הגיבוי של הקבצים, למשל, נעשה בסופו של דבר על ידי העובדים הזוטרים ועל כן עליהם לדעת ולהבין מהי אבטחת מידע לעסקים ומה צריך לעשות כדי לשמר אותה. הקבצים כולם עוברים גיבוי יומיומי, כדי שבכל מקרה יהיו העתקים שלהם. או אז, גם אם נפרץ המידע העסקי, לא יהיה צורך לשחזר אלא הדברים יהיו במקומם, גם אם זה ענן וגם אם זה שרת חיצוני שזה תפקידו. יש שרתים מיוחדים לעסקים בהם מאובטח המידע העסקי. עסקים שניזונים גם מתשלום באמצעות האינטרנט נדרשים לאבטח את המידע שרושם הקונה. שם, פרטי חשבון או פרטי כרטיס אשראי. כאן השחזור חשוב מעט פחות משמירת המידע עצמו אבל יש לאבטח את המידע הזה כדי לשמור אותו במסגרת העסק. האמינות חשובה לא פחות מן המכירות והרכישות, כי אמינות שומרת את העסק לאורך זמן.

Share:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים אחרונים

חשיפת עולם התקדמות סרטוני תדמית

בנוף ההולך ומתפתח של שיווק דיגיטלי, תחום סרטוני התדמית היה עד למהפכה משלו. כיום, אנו מתעמקים בעולם של קידום סרטוני קידום מכירות, ופותחים אוצר של

מבוא קצר להדפסת כרטיסי ביקור

ברוכים הבאים לתחום כרטיסי הביקור, שבו פיסת נייר קטנה יכולה להשפיע רבות על התדמית המקצועית שלך. במאמר זה, נחקור את המורכבויות של הדפסת כרטיסי ביקור,