פיתוח אפליקציות

היתרונות המשמעותיים של פיתוח אפליקציות לעסקים

בעולם שמשתנה ללא הרף, ובקצב מואץ, בעלי עסקים שרוצים למצות את הפוטנציאל שלהם ולעקוף את המתחרים בדרך ללב (ולכרטיס האשראי) של הלקוחות חייבים לפעול בדרכים חדשות. מה שעבד פעם כבר לא מספיק היום, ורק מי שיקפיד להתעדכן ולנצל הזדמנויות יצליח לשגשג לאורך זמן. פיתוח אפליקציה לעסק הוא אחת ההזדמנויות שממש לא כדאי לפספס.

ערוץ תקשורת ישיר

הסיבה הראשונה שבגללה פיתוח אפליקציות הוא פעולה מומלצת, ובמקרים רבים כמעט חובה, היא שהיישומון מייצר עבור העסק ערוץ תקשורת ישיר אל הלקוחות, גם אלה הקיימים וגם אלה העתידיים. לאחר השלמת פיתוח האפליקציה, ולאחר שהיא תיחשף לקהל היעד שיוריד אותה אל הסמארטפון שלו, בעל העסק יכול לשגר אל קבוצה גדולה מאוד של בני אדם הודעות רלוונטיות – למשל מידע על מבצע אטרקטיבי, תזכורת לגבי מוצר שכדאי להכיר, הטבה ספציפית ללקוחות ותיקים ועוד.

מיתוג

עסק שיש לו אפליקציה שפותחה על-ידי אנשי מקצוע מיומנים ובהתאם היא ברמה גבוהה מאוד נתפש על-ידי הלקוחות, וגם על-ידי מי שעדיין לא רכש ממנו מוצרים או שירותים, כאיכותי ומוביל. בעידן שבו עוד ועוד עסקים, גדולים וגם קטנים, מציגים יישומון מושקע, מי שלא יעשה זאת יישאר מאחור ועוצמת המותג שלו תיפגע.

על מה חשוב להקפיד במסגרת פיתוח אפליקציות לעסקים?

הדגש החשוב ביותר במסגרת פיתוח אפליקציות הוא יצירת חוויית משתמש מעולה. יישומון שלא יענה על הציפיות העדכניות של הלקוחות, ובהקשר זה כדאי להזכיר שכיום רף הציפיות גבוה מאוד, פשוט ייזנח ואף אחד לא ישתמש בו.

כדי להבטיח חוויית משתמש (UX) מיטבית, השלב הראשון הוא אפיון מדויק של קהל היעד, של ההעדפות שלו, של הצרכים וכו'. לאחר מכן יש לאפיין גם את העסק – מהם הערכים שמנחים אותו, מהם היתרונות שלו על פני המתחרים וכו'. כל המידע הנ"ל הוא בסיס איתן ליצירת אפליקציה שמבליטה את נקודות החוזקה של העסק בדרך המרשימה ביותר בעיני הלקוחות, וגם כזו שמספקת להם תועלת אמיתית.

המלצה חשובה נוספת היא להקפיד על פיתוח אפליקציות גם לאייפון וגם לאנדרואיד, וכמובן להשתמש בשפה הוויזואלית של העסק כדי לוודא שהלקוחות מזהים את היישומון עם העסק.

Share:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים אחרונים

ניווט בהתאמה של מוצרי חשמל פרימיום

בנוף מוצרי החשמל, החלוקה בין היצע סטנדרטי למוצרי פרימיום מסומנת על ידי הבדלים משמעותיים באיכות, בפונקציונליות ובאורך חיים. להמשך קריאה היכנסו >>

תובנות לגבי הגדלת והקטנת חזה

כסמכות מובילה בתחום הכירורגיה הקוסמטית, אני מציעה תובנות חשובות לגבי ההיבטים המהותיים של הליכי הגדלת חזה והקטנת חזה. התערבויות כירורגיות אלו, הכוללות שיפור או הקטנת