תקציר מנהלים

חמישה טיפים לבניית תקציר מנהלים ממגנט

תקציר מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מהתוכנית העסקית, שהיא צעד קריטי וחשוב ביותר לפריצתו של עסק חדש. היא תעודת הזהות של העסק ואם היא כתובה למשעי, היא גם תהיה כרטיס הכניסה שלכם לשוק ולהצלחה.

תקציר מנהלים – הדובדבן שבתוכנית העסקית

אתם עדיין כאן? מעולה! זה הזמן להציג בפניכם את הטיפים שאספנו עבורכם לכתיבת תקציר מנהלים מנצח:

  • מתי כותבים תקציר מנהלים – חשוב לזכור שאת תקציר המנהלים כותבים בתום כתיבת המסמך המלא, זאת מכיוון שכאמור מדובר בתמצית התוכנית כולה.
  • מי יקרא את המסמך – מומלץ לברר מראש מי הם המנהלים או המשקיעים הפוטנציאליים שיקראו את התקציר שכתבתם, ובהתאם לכך לערוך אותו ולבצע התאמות. אם תדברו בשפה הברורה לקהל היעד שלכם – יש יותר סיכוי שתצליחו להגיע אליהם.
  • עריכה והגהה – מכיוון שעדיין מדובר במסמך רשמי, אתם תרצו לתת לאדם שלא מכיר את הפרויקט שלכם לקרוא את התקציר על מנת לחפש טעויות אם יש, לתקן עברית, ועוד. ההמלצה הטובה ביותר היא שאדם זה יהיה בתפקיד ניהולי על מנת שיוכל לתת ביקורת אמיתית, אך הוא לא חייב להיות מהתחום.
  • בדיקת אפקטיביות – לאחר שהקורא סיים לעבור על תקציר המנהלים שלכם, שאלו אותו האם הוא יכול לסכם את התקציר במשפט, מהי לדעתו מטרת המיזם, האם הצלחתם לשכנע אותו והאם לדעתו התקציר מניע את הקורא לפעולה.

הפנינה העסקית בתכנית שלכם

תקציר מנהלים בתכנית העסקית מנקז אליו את עיקרי התוכנית ומציג אותם לקורא בצורה עניינית וברורה. הוא פונה למקבלי ההחלטות הפוטנציאליים ונכתב בשפתם על מנת ליצור הבנה וליישר קו ברור. הוא מניע אותם לפעולה וגורם להם לחשוב על המיזם, עונה להם על שאלות כגון כדאיות המיזם, באילו תנאים יצליח, מהן התובנות העיקריות שהקורא מצליח להפיק מהתכנית העסקית ועוד. מדובר במסמך שיווקי לכל דבר ועניין, ולעתים הוא גם המסמך היחיד המגשר בין הקוראים ובין המיזם שלכם. כדי ללמוד כיצד לכתוב תקציר מנהלים ברמה הגבוהה ביותר, מומלץ להיעזר בחברה העוסקת בכתיבה ובנייה של תכניות עסקיות.

Share:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים אחרונים

חשיפת עולם התקדמות סרטוני תדמית

בנוף ההולך ומתפתח של שיווק דיגיטלי, תחום סרטוני התדמית היה עד למהפכה משלו. כיום, אנו מתעמקים בעולם של קידום סרטוני קידום מכירות, ופותחים אוצר של

מבוא קצר להדפסת כרטיסי ביקור

ברוכים הבאים לתחום כרטיסי הביקור, שבו פיסת נייר קטנה יכולה להשפיע רבות על התדמית המקצועית שלך. במאמר זה, נחקור את המורכבויות של הדפסת כרטיסי ביקור,