שחזור דיסק קשיח – אם רק היה לי גיבוי…

למרות הידיעה שאם אתם קוראים את המאמר הזה זה ככל הנראה כבר קצת מאוחר מדי, בכל זאת נפתח בהמלצה חד משמעית – תעשו גיבויים, ברבים, לתכנים החשובים לכם. מידע זה דבר שאנחנו צורכים בכמויות גבוהות, ולא כולם מודעים לכך שמידע זה הכול. התמונות שלכם, הסרטונים שלכם, רשימת הטלפונים באנשי הקשר בסלולרי שלכם – הכול זה מידע. עולם שחזור המידע הפך ליקום שלם של אפשרויות, ותהליך שחזור דיסק קשיח זה רק דוגמא לפלאי הטכנולוגיה.

גם כאשר נראה לכם כי הכול אבוד, נשפכה כוס קפה על הכונן, הקבצים לא נגישים, המחשב כבר לא מזהה את הדיסק, שהתחיל להשמיע אינספור רעשים משונים – תתפלאו ותשמחו לגלות – לא הכול אבוד.

שחזור דיסק קשיח בעולם של טכנולוגיה

אם מידע זה הכול, אז טכנולוגיה זה האמא והאבא של הכול. אנחנו נעזרים בטכנולוגיה כדי לייצר מידע, וכדי לאחסן אותו. אנחנו משתמשים בטכנולוגיה גם כדי לשחזר אותו, וכל שחזור דיסק קשיח דורש עבודה עם טכנולוגיה, או נכון יותר לומר טכנולוגיות שונות ומתקדמות.

כיום הטכנולוגיה אשר אנו רותמים לצורך שיחזור והצלת מידע מכוננים קשיחים מאפשרת – 

  • שחזור דיסק שנשרף או נרטב
  • שחזור דיסק שנחבל מחבטה ונפילה
  • שחזור דיסק שאף מחשב לא מזהה יותר
  • שחזור של תיקיות וקבצים ספציפיים שהמכשיר לא מזהה

זה לא הכול – יש עוד

לא רק הרשימה הקצרה הנ"ל, גם אם הדיסק שלכם מצקצק ומתקתק, משמעי רעשים משונים, לא עובד בשום צורה, וישב בארון כבר שנה, יכול מאוד להיות שתוכלו לא רק לשחזר אותו, אלא לשחזר 100% מהמידע שעליו. נכון, יכול להיות שלא תוכלו להשתמש יותר בדיסק עצמו, אבל האם מצבכם לא ישתפר בהרבה בידיעה כי לפחות את המידע שהדיסק הזה שמר עליו תוכלו לשחזר במלואו?

לא נעצור כאן, שהרי שחזור דיסק קשיח זה לא הדבר היחיד שטכנולוגית השחזורים מאפשרת לכם. אם נשבר או כרטיס הזיכרון או נשרט התקליטור, אם כונן ה-USB והדיסק און קי התחילו לזייף, גם את אלו תוכלו לשחזר באחוזי הצלחה מדהימים.

Share:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים אחרונים

ניווט בהתאמה של מוצרי חשמל פרימיום

בנוף מוצרי החשמל, החלוקה בין היצע סטנדרטי למוצרי פרימיום מסומנת על ידי הבדלים משמעותיים באיכות, בפונקציונליות ובאורך חיים. להמשך קריאה היכנסו >>

תובנות לגבי הגדלת והקטנת חזה

כסמכות מובילה בתחום הכירורגיה הקוסמטית, אני מציעה תובנות חשובות לגבי ההיבטים המהותיים של הליכי הגדלת חזה והקטנת חזה. התערבויות כירורגיות אלו, הכוללות שיפור או הקטנת