אינטרנט - נפלא ומסוכן

האינטרנט זה מקום נפלא… אך גם מסוכן

אתם מוצאים את עצמכם עושים בחיי היומיום שלכם כמעט כל פעולה אונליין? אתם קונים ברשת, מכירים בני זוג חדשים בצורה כזאת וגם לומדים על כל נושא ועניין? אם כך, הגיע הזמן לדעת שיש גם לא מעט סכנות ברשת האינטרנט ולכן חשוב להיזהר מהן, מידע חשוב בלינק https://www.vipmarketing.co.il/dangers. לרגע חשבתם שלכם זה לא יקרה? שאתם כל כך מנוסים כך שאין סיכוי שתיקנו מאתר שלא ישלח לכם את המוצרים? אם כך, כדאי שתדעו שאתם טועים. האינטרנט הוא אומנם מקום נפלא אך הוא גם מסוכן לכולנו, אפילו עבור בעלי הניסיון בינינו. לכן חשוב לתת את הדעת על הדברים, להיות ערים לסימנים ולראות כיצד אתם יכולים להגן על עצמכם בדרך הכי טובה שיש.

באיזה אתרים לא כדאי לכם לקנות?

מכירים את הסיפורים על האנשים שקנו מוצרים באלפי שקלים אונליין, לא קיבלו אותם וגם לא קיבלו מענה אח"כ? אם כך, כדאי שתדעו שזה עלול לקרות לכל אחד ואתנו מאתנו. יש הרבה מאוד מומחים בתחום האינטרנט שיכולים ליצור ולהקים אתרים שנראים אמינים אך בפועל הם לא כאלה ולכן חשוב להכיר את סימני האזהרה. לדוגמא: האם האתר שבו אתם עומדים לקנות מוצר מסוים מציע מגוון רחב של אמצעי תשלום או רק דרך אחת לשלם? שנית, רגע לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי, כדאי שתעשו מחקר קטן, תקראו כמה חוות דעת וכך תוכלו לדעת האם האתר אמין ומוצלח או לא.

>האזינו להרצאה בנושא סכנות ברשת עם ורד פליטמן

הגנו על הילדים בכל מחיר

עוד אחת מהסכנות הידועות והמדוברות ביותר באינטרנט, זו למעשה הסכנה שאליה אנחנו חושפים את הילדים שלנו. הילדים שלנו עלולים להיות חשופים לחומרי פורנו, לפדופיליה ועוד, מה שמסביר מדוע רצוי להתקין על הרשת הביתית שלכם חסימות שונות. בצורה כזאת הילדים פשוט לא יוכלו לגלוש באתרים שלא מתאימים להם, ואין ספק שכך אתם, ההורים, תוכלו להיות רגועים יותר. חשוב להיות מודעים לכל הסכנות שהאינטרנט כולל שכן המודעות היא זו שיכולה למנוע מאתנו, גדולים כקטנים, ליפול בפח, לאבד כספים רבים או להיחשף לסכנות מסוגים אחרים.

Share:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים אחרונים

ניווט בהתאמה של מוצרי חשמל פרימיום

בנוף מוצרי החשמל, החלוקה בין היצע סטנדרטי למוצרי פרימיום מסומנת על ידי הבדלים משמעותיים באיכות, בפונקציונליות ובאורך חיים. להמשך קריאה היכנסו >>

תובנות לגבי הגדלת והקטנת חזה

כסמכות מובילה בתחום הכירורגיה הקוסמטית, אני מציעה תובנות חשובות לגבי ההיבטים המהותיים של הליכי הגדלת חזה והקטנת חזה. התערבויות כירורגיות אלו, הכוללות שיפור או הקטנת