מקרן נייד

מקרן נייד

מקרן נייד

כל מרצה מכיר את התחושה שהנה הוא מאבד את קהל השומעים. הקשבה להרצאה באורך מלא היא לא דבר פשוט גם לילדים וגם למבוגרים ובמיוחד בדור שלנו שהמסך הקטן קורץ כל הזמן, ההקשה למרצה שמדבר ומדבר נראית משימה בלתי אפשרית. הדרך הטובה ביותר לגרום לקהל השומעים להתעניין היא על ידי המחשת הנושא המדובר באמצעות מקרן. הטכנולוגיה כיום מאפשרת שימוש במקרן הרבה יותר בקלות מפעם. פעם במוסדות הלימוד היה מקרן אשר היה קבוע בכיתה אחת וכל כיתה הייתה צריכה לנדוד לשם בכדי להשתמש בו. כיום ישנו מקרן נייד, קל ופשוט אשר מאפשר למרצה להקרין את החומר הנלמד בקלות ובמהירות. 

כיצד לבחור מקרן נייד?

טווח המחירים של עבור רכישה של שעון נייד או מקרן נייד הוא גדול ותלוי ביכולות של המקרן. הבחירה של המקרן המתאים ביותר עבורכם תהיה על ידי הכרה של הצרכים בהם תשתמשו בו. ישנם אנשים שיצטרכו מקרן בעל עוצמת תאורה חזקה ורזולוציה גבוהה גם אם הדבר יבוא על חשבון הסוללה והמשקל של המקרן. ויש אנשים שיסתפקו בביצועים נמוכים יותר עבור סוללה חזקה ומשקל נמוך. עוצמת תאורה של מקרן נמדדת ביחידת מידה ששמה אנסי לומנס, כאשר מקרן בעל עוצמה חזקה יהיה בעל 1500 אנסי לומנס ומעלה. במקרנים כאלה תוכלו להשתמש גם כשהחדר אינו חשוך לחלוטין.

מה הרזולוציה המומלצת עבור מקרן נייד?

כמובן שככל ותבחרו באתר גו גוד במקרן בעל רזולוציה גבוהה יותר, כך תקבלו תמונה ברורה יותר ותוכלו להקרין וידאו באיכות גבוהה. אמנם, מקרן נייד עם רזולוציה גבוהה מאוד כמו 4k הוא יקר יחסית, ובאופן כללי רזולוציה של 1080 תספיק עבור רוב השימושים הרגילים. בנוגע למשקל של המקרן – לרוב לא מדובר על משהו כבד במיוחד ולכן אין סיבה להתפשר על משהו אחר בשביל לקבל מקרן קל יותר, טווח המשקל הממוצע נע בין 200 גרם לק"ג וחצי.

Share:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים אחרונים

ניווט בהתאמה של מוצרי חשמל פרימיום

בנוף מוצרי החשמל, החלוקה בין היצע סטנדרטי למוצרי פרימיום מסומנת על ידי הבדלים משמעותיים באיכות, בפונקציונליות ובאורך חיים. להמשך קריאה היכנסו >>

תובנות לגבי הגדלת והקטנת חזה

כסמכות מובילה בתחום הכירורגיה הקוסמטית, אני מציעה תובנות חשובות לגבי ההיבטים המהותיים של הליכי הגדלת חזה והקטנת חזה. התערבויות כירורגיות אלו, הכוללות שיפור או הקטנת